Sidor

tisdag 25 december 2012

Då var julen över - eller?

Det har varit en lugn jul i år. Julaftonen firades här hemma på gården tillsammans med Älsklingen, hans mor, hennes sambo och min mor. Mycket mat åts, mycket mat blev över. Nu när julafton har varit känns det som om julen är över. Det är inte lika kul att höra på julmusik och man har inga juklappar att se fram emot...
Däremot kan jag ju glädja mig åt de julklappar jag fick...

Tyvärr lyckades jag få ont i halsen i princip direkt när jag blev ledig och nu hostar jag och kraxar. Detta betyder såklart att jag inte kan träna. Jäkla skit!

Men jag kan iaf gå rundor med Selma och rida för att hålla igång lite. Jag har ju som tur är ingen feber och känner mig förhållandevis pigg, så det är inga problem att röra på sig. Men visst är jag besviken. Jäkla skit-förkylning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar