Sidor

söndag 16 december 2012

För ett år sedan...

...flyttade vi ÄNTLIGEN in på gården! Efter en lång väntan på att få riktigt vatten efter att ha varit tvungna att gräva ny brunn blev det äntligen klart!

Att det redan har gått ett helt år känns lite smått ofattbart. Men jag trivs otroligt bra, det här är ju något som jag drömt om länge och det är faktiskt sådär bra som jag hade föreställt mig. Jag är otroligt nöjd med renoveringen såhär långt. Det finns faktiskt inget av alla de val som gjordes som jag inte är nöjd med.

Det är också så himla gött att ha allting omkring sig, slippa åka iväg för att kunna rida, sköta hästarna, sköta skogen osv. Omgivningarna här är också fantastisk fina och jag känner mig väldigt lyckligt lottad som har förmånen att bo så bra! Nu hoppas jag att det blir många fina år framöver och jag kommer att fortsätta med renovering för att få till huset precis som jag vill ha det även om det kommer att ta tid.


Fina omgivningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar