Sidor

söndag 18 mars 2012

Söndagsrunda med Selma!



Det regnade lite i morse, men framåt lunch var det uppehåll och då passade jag på att ta en promenad med inslagg av lite löpning tillsammans med Selma. Det var riktigt skönt att få komma ut och jag tog en lite längre runda än vad som var tänkt från början.

När jag gick där i skogarna tänkte jag faktiskt på hur fantastiskt det är att bo här med naturen inpå knuten. Det är också naturligt kuperat, vilket gör att man blir extra stark av att gå eller springa här jämfört med i ett platt landskap. Det gör faktiskt stor skillnad!

Vi såg ett underbart vårtecken på vår promenad...
Påskliljor på G!
Men vi såg även ett tecken på att vintern inte riktigt är över ännu...

Ett isblock som blockerade vår väg...
Nu regnar det igen och nu ska jag inmundiga lite lunch, lasagne från igår står på menyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar