Sidor

lördag 17 mars 2012

Asics Gel Excel 33 - produktutvärdering

Jag har nu sprungit två gånger i mina nya skor och jag är så supernöjd med dem! De är lätta att springa med, men tänker inte på att de sitter där på foten och de verkar fungera väldigt bra för mig som har ett neutralt löpsteg och inte behöver en jätte-uppbyggd sko.

Skorna är också snygga och väldigt bekväma att ha på fötterna. Det känns som att de främjar ett löpsteg där man landar mer på mellanfoten än på hälen, vilket också var anledningen till att jag ville byta skor, för att komma ifrån de hårda häl-isättningarna.

Som vanligt, när det gäller Asics-skor är de av mycket hög kvalitet och det känns som att det ligger mycket tanke bakom designen och utseendet

Jag kan såhär långt inget annat än att rekommendera dem varmt och de kommer definitivt att hänga med på en massa löprundor framöver och troligtvis bli rejält slitna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar