Sidor

söndag 11 mars 2012

Arla morgonstund...

Igår var jag sugen på att bada i tunnan, så jag fyllde den med vatten och började elda för att få den varm till kvällen. Vi bjöd in våra grannar och käkade lite taccos och när tunnan var klar för bad slutade det plötsligt att blåsa och vi kunde blicka upp mot en stjärnklar himmel och en måne som var på uppgång. Väldigt stämningsfullt!

Det var väldigt trevligt och det blev sent, vi kom nog inte i säng förrän vid halv tre och efter tio minuter började Magnus snarka så jag gick och lade mig i gästrummet för att få sova. Morgonmänniska som jag är vaknade jag halv sju och var jättekissnödig och blev tvungen att gå upp. Jag tänkte gått och lagt mig igen, men insåg att det var lika bra att släppa ut hästarna när jag ändå var uppe och då blev jag ju såklart hungrig så nu sitter jag här och äter frukost med solen i ögonen och blickar ut över den vackra vårsöndagen.
Snart kan man plantera blommor igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar