Sidor

måndag 18 juli 2011

Shopping i gula varuhuset...

Idag gick jag upp tidigt för att åka till Gekås och handla lite grejer som jag irriterat mig på att jag inte har, t.ex. riktiga knivar, riktiga osthyvlar och diverse verktyg i köket. Det kom med en del annat också... Nya gardiner till båda gästrummen, till TV-rummet och hallen. Nya kökshanddukar och lite annat smått och gott.
Så förmiddagen gick åt till att stryka och hänga upp de nya gardinerna, samt sätta upp nya gardinstänger i gästrummen. Det blev riktigt bra, faktiskt, jag var mycket nöjd med mina inköp. Dock kunde jag inte hitta klädnypor. Helt omöjligt! Jag letade genom hela varuhuset, men icke, det fanns inga, vad jag kunde se... Eller så har de gömt dem på ett väldigt bra ställe...
Det var skönt att vara där innan de öppnade, gott om parkeringsplatser och inne i varuhuset gick jag snabbt förbi första avdelningen där allt folk stannade och började handla så det var helt stockat där. Istället kunde jag i lugn och ro titta runt på de andra avdelningarna utan att behöva trängas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar