Sidor

måndag 18 juli 2011

Höften höll!

Idag hade jag verkligen spring i benen efter två veckors uppehåll. Ena veckan berodde på tidsbrist och senaste veckan berodde på avtrillningen i onsdags då jag slog i höften ganska illa. Jag har inte kunnat ligga på vänster sida när jag sover och det har varit smärtsamt att framför allt gå nedför trappor. Annars har det känts OK. Dock har det snabbt gått över så idag tänkte jag att jag måste testa att springa.
Det gick över förväntan! Till en början kändes det lite, gjorde inte ont, men kändes. Fast då sprang jag i nedförsbacke på asfalt. Efter ett tag kände jag inte av det alls. Skönt! Det blev ca 5 km och det kändes bra att äntligen springa igen!
Till min stora glädje har jag inte gått upp i vikt trots vilan utan faktiskt gått ner ett halvkilo:)
Här är rundan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar