Sidor

måndag 25 juli 2011

Golvet klart!

Idag lade vi det sista på golvet i kontoret. Det gick bra. Det var lite knixigt sista längden när man var tvungen att såga ut bitar för att få det att passa, men annars gick det bra. Magnus lade även golv inne i garderoben, vilket medförde lite skrap på de nymålade listerna så jag får måla över det igen... Men det är väl sånt man får räkna med...
Resultatet blev verkligen kanonbra! Jag är så himla nöjd med mitt nya kontor! Det känns nästan som att man kommer in i ett helt annat hus när man kommer in i det rummet! Väldigt konstig känsla...
Nu är det bara listerna kvar! Imorgon åker vi och köper dem.
Selma var också med (såklart). Hon fick vara ute medans vi lade golv för att vi skulle slippa ha henne springandes runt benen. Hon "hämnades" genom att plocka isär en massa rosor så att det ligger rosblad i hela trädgården och så tog hon även en murken bräda ur vårt utebord... Tokhund!


Hon passade även på att provsitta utemöblerna, som syns på bilden tagen uppifrån kontoret...
Jag antar att hon även var lite sur över att hon inte fick följa med mig på min morgonlöprunda i morse... Men jag orkade inte ha henne dragandes i kopplet så därför fick hon stanna inne. Men jag får väl gå en runda med henne nu istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar