Sidor

fredag 29 juli 2011

Lite platta paket...

Igår spenderade vi en stor del av dagen på IKEA i Kållered. Vi var där för att köpa möbler till kontoret och spana in garderober och sängar.
Dagens besvikelse var väl att den arbetsstol jag sett ut på nätet inte alls var vad jag förväntat mig så det blev ingen stol. Tyckte inte den var värd pengarna alls, faktiskt.
Det var väldigt bra att se garderoberna på plats, mycket enklare att planera och föreställa sig hur det kommer att bli, så det var jag nöjd med. Jag tror även att jag har bestämt mig för vilken sängram vi ska ha. Jag måste bara mäta i sovrummet hur hög snedväggen är så att jag vet hur hög sänggavel vi kan ha.
Det vi fick med oss hem den här gången var ett skrivbord, en hurts till det, en hylla som är perfekt för pärmförvaring och annat, en pall, en tavelram och lite annat småplock som man "behöver". Jag tyckte nog att jag fick ganska mycket grejer för pengarna den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar