Sidor

fredag 2 februari 2018

Februari

Nu är vi redan inne i februari och januari har seglat förbi. Det har varit en väldigt intensiv månad, både på jobbet och på hemmaplan. Men nu lugnar det snart ner sig på hemmaplan i alla fall!

Det har varit en vintermånad med lite vinter, någon vecka med frusen mark men tyvärr ingen snö att tala om och nu är vi tillbaka i lerpölen med plusgrader, regn och blåst.

Jag har hållit igång hästarna bra tycker jag. Jag har fortsatt rida på helgerna och mycket snart kan jag tack vare ljusare kvällar också rida efter jobbet. Nu går det bara framåt mot ljus och värme!

Halva inomhusperioden för hästarna är avklarad. De har börjat fälla så smått och snart står jag där med päls överallt...

Nu ser jag fram emot en fin februari och önskar mig snö och minisgrader så att vi får lite riktig vinter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar