Sidor

lördag 24 februari 2018

Ridtur i snöfall

Vilken härlig onsdag jag hade denna vecka! Glömde att skriva om det, men Bosse och jag kom ut på en runda i snön. Snön föll tungt och det var sådär vindstilla och dovt ute. Hur underbart som helst!

Det blev mest skritt då jag tyckte att han kunde få en lugnare rundare efter helgens skogsturer. Han var faktiskt lite lugnare när han bara fick skritta, så det gick väldigt bra. Vi tog banvallen och sneddade sedan över en åker upp i Linneskogen. Snön har fallit väldigt olika och när vi kom upp förbi den lilla gården som ligger där i skogen var det faktiskt en hel del snö jämfört med andra ställen.

Härlig snö!
Jag är så glad att jag slängde på snösulorna! Annars hade det inte blivit någon vettig ridning nu. En knapp timme var vi ute och det var helt ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar