Sidor

torsdag 14 november 2013

Glad!

Jag är ett stort Magnus Uggla-fan och har försökt få tag i biljetter till hans show på Rondo. Dock har det varit svårt att hitta biljetter med vettiga platser, jag vill ju inte behöva ta med kikare för att se något... Så därför har det inte blivit några biljetter.

Men till min stora glädje har det nu släppts biljetter till Magnus den Store på andra orter och idag kl 9 var det dags.

Tyvärr hade inte vår VD uppmärksammat detta ;) utan lagt in det årliga personalmötet just den tiden...

Men jag satt och smög med mobilen under mötet. Till en början var det tekniskt fel och det gick inte att boka biljetter, men på tredje försöket funkade det och jag fick köpt mina biljetter! Så himla kul! Perfekt att ha något att se fram emot till våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar