Sidor

torsdag 13 oktober 2011

LURAD

Som man kan läsa i det här inlägget har jag ju utsatt mina fd kollegor för lite roliga pranks i förra veckan. Pranks som ärtor i pärmar, fastlimmade skrivbordsgrejer, ärtor i pärmarna...
Idag kom hämnden. De ringde mig och sa att det kommit ett SMS från Posten till min jobbmobil om att jag skulle hämta ett paket på ICA Kvantum. Mycket märkligt tyckte jag eftersom jag aldrig uppgett det mobilnumret i något sammanhang. Jag kan inte ens numret till den... Så jag åkte dit och kollade upp detta. "Här finns inget paket med det numret". Då trillade poletten ner. SÅKLART! Där kom hämnden! Jag borde ju inte gått på den lätte, tycker jag, men jaja.

GRATTIS, NI LYCKADES, KÄRA FD KOLLEGOR!

Och, ja, jag skrattade högt för mig själv när jag upptäckte det hela:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar