Sidor

måndag 24 oktober 2011

Äntligen fått tummen ur...

...och anmält mig och Älsklingen till brorsans bröllop! Varför är det alltid så att när man får en inbjudan till någonting så ringer man inte och anmäler sig direkt? Nej, det finns ju alltid en OSA-tid och den gör man ju allt för att pricka eller helst missa med några dagar. Sån brukar jag vara iaf. Den här gången kan jag kanske skylla på att jag haft mycket att göra och varje gång jag sett det där inbjudningskortet har klockan varit sisådär 11 på kvällen och då tycker inte jag att man ringer till folk man inte känner väldigt väl och då får det vara något riktigt viktigt.
Men ikväll såg jag inbjudningskortet, tittade på klockan, som bara var 8 och tog tag i det hela. DUKTIGT! :)
Det ska iaf bli jättekul att få gå på bröllop. Vem vet, det kanske inte blir fler? Trenden bland mina vänner o bekanta verkar iaf vara att åka iväg och gifta sig i smyg och skippa den svindyra, men ack så roliga festen. Tråkigt för oss som inte får komma. Tur att det finns några som gör det på "riktigt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar