Sidor

onsdag 26 oktober 2011

Hmm, det är något som inte stämmer här....


Idag var plattsättaren klar med all plattsättning. Såhär fint blev det på lilla toans golv:


I badrummet blev golvet såhär:

Men när jag stod där i badrummet var det en tanke som slog mig... Vart är hålen för strömbrytarna????
Dem hade plattsättaren glömt bort och kaklat in. Så jag fick ringa honom så han kommer och fixar det imorgon. Tur att jag kom på det innan elektrikern kom dit!
Idag slipade jag väggarna i lilla toan för sista gången och satte äntligen igång med målandet där. Det blev riktigt bra, tycker jag. Så skönt att få bort den hemska mintgröna färgen!
Jag tror att jag nog ska klara att spackla och måla taket i badrummet oxå. Får ta tag i det när målningen är klar på lilla toan!
Jag hann med en kort sväng i skogen också idag. Tydligen är svampsäsongen inte slut än, för där hittade jag de här små godingarna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar