Sidor

onsdag 14 oktober 2020

Tisdagsuteritt

Igår spenderades arbetsdagen på hemmakontoret. Det blev en intensiv dag där jag fick gjort massor, så skönt!

Trots att jag satt hemma hann klockan bli tio i fem innan jag satt upp på Bosses rygg för att ge mig ut på en tur i skogen. Solen sken och det var en helt underbar höstdag och kväll!

Soligt och fint!

Lång skugga!

Vi red lite i hemmaskogen och sedan upp i Skattagårdsskogen, vidare runt grustaget och ner till Smeas. Där genade vi över åkern, lite väl blött nu, men ändå inte så att det blev några djupa spår eller förstörde något. Sedan in på gärdsvägen där vi galopperade och han blev så framåt och tog verkligen tag i bettet och sprang på ordentligt. Så härligt att han är så framåt nu!

Sedan svängde vi upp mot Hulegården där jag tänkte att vi skulle galopperat lite till, men där pågick stängselarbete, så det var inte läge, men lite trav blev det i alla fall.

Ett riktigt omväxlande och kul pass på en pigg och härlig häst!

Uppbökad gräsmatta till höger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar