Sidor

söndag 16 augusti 2020

Morgonlöpning

I fredags var det ännu en fantastiskt varm och solig dag! Så härligt med sommar! Jag inledde dagen med ett löppass med vovvarna. Nu när det är så varmt går det endast att springa på morgnarna innan temperaturen stiger.

Vi sprang mot grushålan och sedan till badplatsen där vovvarna såklart fick bada. Nelly badade länge och väl och tyckte att det var jättemysigt. Selma fick vara lös, men badade klart snabbt.

Sedan rundade vi Stenaljung och sprang tillbaka hemåt utan att ta vägen om Obbhult och Linnarp. Jag kände mig lite seg i benen. Jag misstänker att jag har ätit för lite salt och druckit för mycket vatten hela denna vecka, så jag har saltat på lite bättre nu på slutet och då känns det också bättre.

Badhund

Vattenälskare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar