Sidor

måndag 6 juli 2015

Startplatsen i Lidingöloppet såld!

Jag lade ut min startplats i en Facebookgrupp som heter "Triathlontjejers köp-och säljgrupp". Det tog inte många minuter innan jag hörde ett pling från Messenger och hade fått ett meddelande från en tjej som var intresserad.

Efter att jag fått hennes uppgifter och betalning betalade jag in ändringsavgiften på hundra kronor till Lidingöloppet och skickade iväg ett mail med alla uppgifter.

Allt detta tog mindre än en timme tack vare Facebook, Messenger och Swish. Så himla smidigt!

Nu väntar jag bara på bekräftelse från Lidingöloppet också så att vi kan se att allt är klart.

Det känns bra att ha kunnat glädja någon med en startplats när jag ändå inte kan springa och det gjorde ju inget att det trillade in lite pengar på kontot under tiden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar