Sidor

måndag 19 september 2011

När det regnar är det bra med en sådan här:

Min älskade Cross-trainer fick plåga mig lite idag. Det ösregnar, blåser och är mörkt ute. Inget gött löparväder, alltså.
Jag körde ett härligt 45-minuterspass med superbra träningsmusik från Spotify i telefon-lurarna. Samtidigt tittade jag på Navy CIS  på TV. Hade även på mig pulsbältet så att jag kan se pulsutvecklingen under passet.
Medelpuls: 152. Maxpuls: 173. Minuterna fördelades enlig följande:
Lätt ( >135 bpm): 3:41 min
Medel (136-155 bpm): 17:27 min
Hårt (156-173 bpm): 24:18 min
LÄNK till Sports-tracker. Jag tycker dock att det är lite underligt att Sports-tracker noterar en sträcka fast att jag ställt in "indoor". Det borde ju betyda att GPS:en kopplas bort, men icke!

1 kommentar:

  1. Sv. Här har det inte ens blivit några stubbåkrar än :( De kommer inte ut på gärdena med maskinerna :(

    Ville så gärna rida på gärdena med tanten och galoppera lite och bygga muskler men det verkar bli svårt.
    Kommer också bli svårt att hitta halm och hö i år!

    SvaraRadera