Sidor

söndag 18 september 2011

Lite shopping:)

Idag åkte vi till Falkenberg för att titta lite på möbler. Framför allt säng stod på listan.
Men jag vet inte om vi blev mycket klokare. Vi hittade några soffor till bra pris som vi kunde tänka oss, men det står väl inte högst upp på priolistan. Får bli om det blir pengar över. Och jag har ändrat lite tankegångar kring sängen. Kanske blir det en kontinentalsäng, vi får se.
Jag hittade iaf en taklampa till kontoret, något som jag letat efter ganska länge, så det var ju bra.
Dessutom hittade jag en tavla (eller 2 egentligen) som jag fastnade för direkt. Hästmotiv, såklart:)
Passade perfekt i "salongen". Och kostade bara 249:-. Bra pris!
Vi åkte till gården och monterade lampan samt tavlorna. Lite skönt att inte göra något annat där. Nu är det ju mest hantverkarjobb kvar. Men visst finns där att göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar