Sidor

söndag 25 september 2011

Dagens fynd!

Idag började jag med att måla kökselementet för sista gången så nu är det klart. SKÖNT! Nu kan jag ge mig på sovrumselementet.
Efter att ha satt i mig lite käk tog jag motorsågen för att röja en massa sly som växt upp och skymmer sikten när man ska köra upp från grusvägen till landsvägen. Det var varmt idag. Riktigt varmt. Svetten rann ordentligt och jag insåg att jag skulle haft vatten med mig.
Plötsligt såg jag något som låg i gräset..
Ja, det var min sadelgjord som åkte med mina stulna sadlar! Den ville tydligen de jävlarna inte ha. Synd bara att inte resten av grejerna låg där också! Jag tog hem den och putsade till den så ny hänger den på sin plats i stallet där den ska vara.
Röjningen gick bra och nu är det bättre sikt, jag behöver kanske röja lite till för att det ska bli riktigt bra. Men det får bli en annan lite svalare dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar