Sidor

lördag 24 september 2011

Hänt i veckan

Det går långsamt framåt i huset. Mer el har kommit in i badrummet så det är nu klart för gipsning av väggarna så att kaklingen kan ske. Golvet i köket är också påbörjat eftersom elektrikern vill ha golv där när de gör sitt jobb så att de slipper hoppa runt bland reglarna. Fönstren och dörren är hämtade.
Så det går verkligen framåt.
Annars är det en vecka som har rusat på i hög fart. Nu är det bara två veckor kvar tills jag byter jobb. GÖTT!
Igår slutade jag kl 13 och det var riktigt skönt att komma hem i tid. Jag åkte och handlade lite gott till kvällen och betalade alla räkningar och fixade bokföringen. Skönt att ha det gjort!
Denna helg blir det till att ta bort eternit-plattorna på väggen i köket så att snickaren kan sätta in de nya fönstren och dörren och isolera och göra iordning den ytterväggen. Hoppas det förhållandevis "varma" vädret håller i sig!
Jag hoppas också att det blir lite tid över i helgen för mina kära hästar. Är sååå ridsugen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar