Sidor

lördag 24 september 2011

Eterniten borta!

Denna dag har varit en ganska lat dag jämfört med hur mitt liv har sett ut den senaste tiden.
Jag började morgonen med en promenad med Selma. Det var varmt och skönt ute, nästan helt vindstilla (vilket är väldigt ovanligt här vid kusten). Riktigt skönt att komma ut!
Sedan ägnade jag förmiddagen åt Bloglovin i väntan på att Magnus skulle komma hem så vi kunde åka o köpa andningsskydd till eternit-jobbet.
Till sist kom han hem, men då var det redan lunch så vi drog till Varberg och köpte det vi skulle innan vi åkte till gården.
Det var alltså eternitplattorna som sitter där de nya fönstren och dörren ska in som skulle bort. Under plattorna satt den gamla, fina panelen, synd att förstöra den med de hemska plattorna... Men min far gillade ju inte att måla, så jag förstår valet...
Nu ser det iaf ut såhär...

Inte vidare snyggt, men det kommer ju att bli bättre tids nog:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar