Sidor

söndag 1 december 2013

Träning november månad

1:a december idag och dags för månadssummering (igen).

November har varit en månad då jag slaktade mitt tidigare milrekord med nästan 3 minuter i Kungsbacka vintermil. Himla sköj! Efter det och ett långpass där höftböjaren sa ifrån valde jag att vila helt från löpningen en vecka. Och jag har även lagt GIF-tjejerna på "vinteruppehåll" för att istället satsa på att samla km och enbart köra lugna distanspass.

Men det blev ändå ganska många km, närmare bestämt 100,4. Helt OK för en månad med en veckas löp-vila. Under den veckan körde jag faktiskt också lite mer styrketräning, så jag har kommit igång lite mer med det, vilket känns bra. Det har också blivit en del simning och några spinningpass. Så jag är väldigt nöjd med träningen i november!

Det har blivit 23 pass fördelade på:

Löpning: 9 pass, 100,4 km, 10:15:25
Spinning: 2 pass, 1:45:00
Simning: 3 pass, 3 km, 1:55:00
Övrig träning (styrka och promenader) 9 pass, 6,5 km, 2:45:04


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar