Sidor

tisdag 10 december 2013

Seg löprunda!

Ikväll har Selma och jag varit ute i mörkret och sprungit. Det gick bra till en början. Sedan fick jag håll. Efter ett tag gick det över och allt kändes bra igen. Men efter ca 8 km började mina skulderblad att låsa sig och vänstra vaden surnade lite. Hela kroppen kändes seg.

Ingen bra löptur alltså, men jag fick ändå ihop 11 km innan jag valde att gå resten av rundan hem.

Selma var såklart med. Reflexvästen på. Både på mig och på Selma. Ändå måste vissa bilar envisas med att köra på helljuset så att man helt tappar allt mörkerseende. Värst idag var nog den idiot som smällde på helljuset ca 100 meter innan den passerade mig. TACK för det!

Lite styrketräning med bollen blev det också. Klapp på axeln för det...
Selma redo för mörkerlöpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar