Sidor

söndag 1 juli 2018

Morgonrull

Idag vaknade jag pigg och utvilad vid halvsjutiden. Drog mig ett litet tag innan jag gick upp och tog på mig träningskläder och stack iväg för att åka rullskidor. Det var ett tag sedan nu, det har blivit alldeles för dåligt med träning det senaste, men det beror på förkylning, magproblem och trötthet. Ibland kommer livet emellan helt enkelt, men jag ser fram emot att kunna maxa träningen på semestern, så som jag brukar göra!

I alla fall så ställde jag bilen på det vanliga stället och körde ner för Linnarpsbacken. Det var lite småblåsigt, men jag kände mig pigg och stark. Jag körde bort förbi Källäng och Runeberg och vände därefter tillbaka och fick lite mer motvind. En sådan där dag då det blåser från alla håll.

Men det kändes ändå bra hela vägen och jag körde drygt 9 km och var ute i ca 40 minuter. Ett bra pass att starta dagen med!

Dagens rullskidbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar