Sidor

onsdag 11 januari 2012

Jag fångade en räv idag...

Eller snarare blev förföljd av en räv idag. Magnus, Donna, Selma och jag tog oss en kvällspromenad. När vi kommit en bit på vägen och jag vände mig om för att prata med Magnus ser jag en räv som står bara några meter bakom honom. Den stod och glodde på oss, men när vi vände och hundarna fick korn på den så stack den iväg. En liten stund. För sedan följde den med oss halva vägen innan den tröttnade och gav upp.

Det är inte helt normalt att en räv beter sig såhär, de brukar vara ganska snabba på att springa iväg så fort de ser en så det var verkligen en speciell upplevelse.

Det räckte gott med promenad idag eftersom träningsvärken efter styrketräningen igår kom som ett brev på posten. Mage och armar är rätt stelopererade nu!

2 kommentarer:

  1. Du kommer väl att se ut som en räv snart om du ska hålla på att gympa på detta viset =)) Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slank, smidig och snabb menar du? Det kan jag gärna tänka mig att bli=)

      Radera