Sidor

tisdag 16 juli 2013

Skön morgon!

Denna morgon har börjat helt perfekt. Sov lääänge (för att vara jag) till halv nio, därefter tog jag med mig Selma på en morgonpromenad. Drygt en timme var vi ute i blåsten och det var riktigt gött att komma ut. Vi sprang en runda på 7,5 km igår kväll också, så nu är lilla vovven ordentligt trött:).

Idag ska jag påbörja mitt semesterprojekt. Jag ska göra en uteplats till badtunnan. Den står just nu på gårdsplanen och det känns inte så mysigt. Så det blir en stenlagd uteplats med vindskydd på tre sidor och en stenrabatt runt om där jag kommer att sätta de klängrosor jag har intill huset, eftersom dessa måste bort inför nästa års renovering av fasaden.

Så nu ska jag ut och mäta ut allting och börja gräva. Det blir ett kul projekt! Det är inget strandväder idag, men perfekt projekt-väder. Dessutom blir ju solbrännan snyggare om man rör på sig, så skulle solen titta fram gör det absolut ingenting!

Här ska den inte stå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar