Sidor

fredag 19 juli 2013

Blandat jobb idag!

Det blev mycket gjort idag, eftersom jag kom upp i så god tid:). Jag har grävt ut nästan hela gropen nu, bara lite jobb kvar imorgon. Jag har grävt ungefär en meter längre än på bilden nu.
Gräva gräva grop
Tömma tömma skopa
Jag blev hungrig vid tolv och käkade lite lunch, sedan kom jag på att kylskåpet gapade tomt, så jag körde till Varberg och handlade samt gjorde lite andra ärenden. 

Senare på eftermiddagen kom Emma hit och vi sprang en runda. Det var ganska tryckande värme idag så fort man fick vinden i ryggen och det kändes stundtals lite segt, men det gick bra iaf. En som blev riktigt trött var Selma. 7,5 km sprang vi idag. Tyvärr har min pulsklocka fått lite spel. Den reggade en medelpuls på 100% och en maxpuls på 150%. Stämmer nog inte riktigt... Den verkar ha det lite svårt i värmen, för den har varit så varje gång det har varit varmt när jag sprungit.

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem så att vi kan äta lite grillmat. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar