Sidor

fredag 3 maj 2013

Sega ben, men varmare!

Idag blev det en löprunda på jobbet. Den vanliga rundan som jag brukar springa där. Jag hade laddat upp med långa tights, vinterjacka, mössa och vantar efter gårdagens erfarenhet, men när det var dags att springa beslöt jag mig för att det räckte med kortärmat under jackan och att ingen mössa eller vantar behövdes.

Det var till och med så att jackan blev för varm och fick hänga runt höften större delen av rundan. Så det var ju skönt! Det som var mindre skönt var att benen och egentligen hela kroppen var seg efter gårdagens cykeltur. Jag fick inte upp någon kvickhet i benen överhuvudtaget, utan jag släpade mig mest fram.

Men det blev lite bättre mot slutet, men det var inget höjdarpass. Jag fick iaf rört på mig idag. Nu är jag ruskigt sugen på att springa i skogen, så på söndag kan det nog bli en liten tur upp mot Åkulla och känna lite på stigarna där.

Nu ska jag fira helg! Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar