Sidor

söndag 19 maj 2013

Dagen efter!

Denna dagen går nog till historien som den mest ineffektiva någonsin! Natten var lång, sov lite dåligt pga värmen, var uppe på toa vid två-tiden. Kände mig öm i kroppen.

Kroppen känns ändå OK idag med tanke på hur det kändes igår. Det känns mest i höger vad och fotlederna. Jag är ändå såpass rörlig att jag har kunnat ta några löpsteg här hemma. Men löpturen får nog vänta någon dag till. Kanske kan det bli en promenad ikväll...

Jag har iaf mest legat i soffan. Kollat svtplay:s alla sändningar från Varvet (nördig som jag är), konstaterat att deras målkamera slutade fungera innan jag gick i mål och att jag inte fastnat på bild någonstans (tråkigt nog).

Nu ska jag fortsätta hänga i soffan, kanske kolla in bronsmatchen i hockey i brist på annan sysselsättning...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar