Sidor

måndag 13 maj 2013

5 dagar kvar!

Den blåa linjen har börjat målas, väderprognosen kollas flera gånger om dagen. Hoppas hoppas hoppas att temperaturen håller sig under 20 grader! Vilken tid behöver jag åka? Jag har tänkt att parkera vid Åby och ta bussen till starten. När ska jag äta? Vad ska jag ha för kläder på mig? Ja, det är bara fem dagar kvar nu...

Jag är sugen på att springa en liten runda idag, men regnet öser ned. Inte för att regn har stoppat mig tidigare, men det är ju en viss motivationssänkare. Fast då är det ju tur att jag har världens bästa motivationshöjare...
Bästa Selman!
Frågar man Selma om man ska springa så blir alltid svaret "JAAAAA!" oavsett väder eller andra omständigheter. Eller rättare sagt, frågar man Selma så ylar hon lite lätt och springer förväntansfullt till dörren och lägger sig där och väntar, försöker nästan krypa igenom dörren.

Så ska jag fråga Selma? För ingen har väl dött av lite regn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar