Sidor

onsdag 15 juni 2011

Träningsvärk... SÅKLART:(

Idag kom den där jädrans träningsvärken tillbaka. Tydligen klarar min kropp inte av att kombinera ridning med löpning samma kväll. Trist! Idag är det samma vänster lår som känns som sist jag fick träningsvärk. Även rumpmusklerna och magen känns. Dock inte ljumskarna, som jag var mest orolig för. Märkligt...
Men idag fick jag iaf köpt lite sommarblommor på Plantagen, jag var trött på penséerna nu, de börjar bli långa och fula. Så efter jobbet åkte jag direkt till gården och planterade dem. När jag ändå höll på rensade jag även rabatterna. Försökte ta död på luktärterna, men det blir nog svårt med tanke på vilka rötter de hade. Jäkla ogräs!
Men det blev fint iaf. Och nu ska jag lägga på lite extra rosjord på de fina rosorna som inte verkar må riktigt bra och även lägga på ny jord i resten av rabatterna, den som ligger där är väl lika gammal som rabatterna...
I morse kom en person från Morups fönster hem och kollade på mina fönster. Han var riktigt proffsig i sitt bemötande och visste precis hur det skulle se ut efter mina önskemål. Det kommer nog att bli riktigt bra när allt är färdigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar