Sidor

måndag 6 juni 2011

Perfekt avslutning på en perfekt helg...

Jag åkte upp till gården och gav hästarna vatten. Jag spolade även av dem, eftersom de var svettiga i den 28-gradiga värmen. Bosse tyckte det var skänt, Pelle var desto mer skeptisk. Jag fick målat klart en staketlänga så imorgon kan jag hänga upp den. Känns bra:)
När jag var klar tog jag bilen upp till Åkulla för att springa. Det var en bra idé, det var faktiskt betydligt svalare i skogen. Jag gav mig ut på 9,3-km-rundan. Det kändes bra. Det blev dock mest gång i uppförsbackarna, men en hel del löpning också. Eftersom det var så otroligt dåligt skyltat sprang jag fel och kom upp åt fel håll, så det blev några 100 meter längre..
Enligt Sportstracker sprang jag 9,5 km och det tog 1:09:27. Här kommer en karta på min tur:

Och här kommer lite statistik:



Nu blir det duschen och sedan sängen. Arbetsdag imorgon! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar