Sidor

lördag 9 januari 2021

Vintrig skogspromenad

Idag skiner solen och jag tog med mig vovvarna ut på en skogspromenad på förmiddagen. Lite fler minusgrader var det idag, bitigt, men helt underbart!

Morgonljus


Två laddade promenadvovvar

Det var faktiskt första gången på länge som jag tog på mig solbrillorna. Jag hade ju lite ont av ljuset igår när det var molnigt ute, så jag tog ett par mörka brillor och det var helt rätt val!

Solbrillor på!

Det var helt underbart att komma ut i den friska krispiga luften och få röra på sig! Inne i skogen var det lugnt och tyst, snön dämpar ljuden effektivt. Tyvärr var det mycket folk ute i vanlig ordning. Jag hoppas verkligen att folk snart tröttnar eller får resa mer framöver så att det blir lugnare i våra fina skogar! 

Härliga vyer!


Inne i den tysta sköna skogen

Vi var ute i 1½ timme och det var så gött! Efter det blev det en kopp te och nu laddar jag för en uteritt med min härlige Kalle!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar