Sidor

lördag 18 augusti 2012

Funderingar

Vaknade kl 7, drog ur öronpropparna ur öronen och hörde att det regnade. Härligt! Jag har ju tränat många gånger i ösregn den här sommaren, så det känns ju bekant.

Just nu sitter jag och väntar på att få äta frukost vid nio-tiden så att det stämmer bra med loppet som startar 11:00. Funderar på var jag ska ha på mig. Jag var lite dåligt förberedd då det inte fanns några rena rosa linnen att springa i. Det får bli t-shirt istället. Men det går väl bra det också. Ska jag ha min fina kjol på mig eller ska det bli 3/4-tights?

Enligt klart.se ser det ut som om det blir uppehåll och ca 20 grader, vilket är helt perfekt löparväder! Skönt att slippa det värsta solgasset!


Jag har lite fjärilar i magen. Hur ska det gå? Ska jag orka hålla mitt tänkta tempo hela vägen? Kommer jag att springa på en tid som jag är nöjd med? Måste lägga garmin-klockan på laddning!

Jaja, det är väl bara till att åka dit och göra det, inget att fundera över. Det går som det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar