Sidor

fredag 29 april 2011

Tävlingsabstinens - vad göra???

Ett år utan tävling känns tufft just nu. Varje gång jag rider i paddocken och hoppar med någon av mina hästar känner jag hur kul det skulle vara att ge sig ut på tävlingsbanorna igen...
Men NEJ, det här året ska jag satsa stenhårt på att få ordning på mitt hus!
Men däremot är jag VÄLDIGT sugen på att cykla 5 mil av Bockstensturen den 3:e september. Det känns ju rätt överkomligt med tanke på att jag cyklade tre mil i onsdags (visserligen med viss vila emellan) helt otränad. Det hade varit ett bra mål att träna mot och skulle verkligen få mig att cykla till Rolfstorp lite oftare... Hmm...
Fast jag vill ju ha någon som hänger på. Inte kul att köra själv... Någon som är sugen???

2 kommentarer:

  1. SV: Tack!
    Kul med hästarna, jag är med gammal hästtjej som tävlade massor när jag bodde hemma! Hur kommer det sig att du inte skall tävla? Vad tävlar du i? Lycka till med pållarna :)

    SvaraRadera