Sidor

onsdag 13 april 2011

Gårdagen

Gårdagen tillbringades alltså hemma med jobbdatorn och busiga hunden.
Efter att jag haft ett antal hostattacker valde bushunden att gå och lägga sig i sin bur och sova istället för bredvid mig i soffan...
Hon sover ganska mycket, men när hon väl är vaken ska hon bita i allt och bära runt på saker hon hittar som t.ex. sockar, skor och annat kul.
På kvällen tog jag de andra två hundarna och gick för att hämta posten. Då följde bushunden med i full fart. Hon studsade hela vägen till brevlådan och tillbaka. Det regnade ute och var fullt av vattenpölar. Hon missade inte en enda vattenpöl, nej hon hoppade glatt i varenda en. Är det det som kallas "vattenpassion", tro?
Lite bilder på busan:



Nu ska jag åka till gården för att ta emot sotaren som ska kolla skorstenen och efter det blir det in till LRFkonsult för lite deklaration...

1 kommentar:

  1. Besök gärna min webshop där du kan hitta massa smycken från 39:- och Ear cuff från 89:- | http://www.mewana.se | Om du inte gillar denna typ av reklam så ber jag om ursäkt!

    SvaraRadera