Sidor

torsdag 16 juni 2016

Foto-köp

Vid i princip alla lopp som man deltar i såsom klassikerloppen, Göteborgsvarvet, Varbergsloppet osv, finns det fotografer på plats. Efter loppet är det spännande att se hur man såg ut när man genomförde loppet.

Men tyvärr så blir jag oftast besviken när bilderna väl kommer. Speciellt Göteborgsvarvet har det varit ruskigt dåliga foton. Fel ljusinställningar och dålig skärpa på bilderna. Dessutom är de oftast svindyra att köpa, så jag har aldrig köpt någon bild från något lopp tidigare.

Men på Tjejvättern fanns det uppenbarligen duktiga fotografer och jag fastnade för en bild där jag leende cyklar ut för en backe med Vättern i bakgrunden. En sådan där bild som har allt, enligt mig! Så den här gången blev det faktiskt ett köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar