Sidor

torsdag 25 september 2014

Laddar!

Nu är det bara fredag kvar sedan står jag där på startlinjen på Koltorps gärde på Lidingö! Det börjar kännas lite spännande nu! Jag nördar ner mig och läser allt som finns om Lidingöloppet just nu, startbevis, Runners World, tips från bloggar. Och så håller jag tummar och tår för att det går vägen!

Jag har som vanligt fakturerat på åkeriet idag efter jobbet. Elinore och Loke kom och hälsade på där och sedan följde de med oss hem och käkade lite. När de hade åkt hem sorterade jag lite tvätt och började packa så smått.

Jag helgarderar mig. Linne, shorts, långtights och tunn jacka. Nu är jag beredd på alla slags väder!

Förmiddagen kommer jag att jobba hemifrån imorgon. Funkar bra, tycker jag. Man får så jäkla mycket gjort när man sitter hemma och jobbar utan att bli störd av någon annan.

Jag, Emelie och Eva kommer att ta bilen upp till Ekerö imorgon där vi ska tillbringa helgen hos syrran.

Jag börjar nog faktiskt känna mig lite laddad nu. Och så kom jag på att jag måste ladda Garmin-klockan! Viktigt!
På lördag står det förhoppningsvis 30 km på den här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar