Sidor

lördag 30 maj 2015

Post race depression

Denna vecka har gått i slöhetens tecken. Inte en meter har jag rört mig. Förutom någon promenad med Selma. Annars har jag mest latat mig. Inte haft någon lust att springa eller göra något annat. Det har ju inte varit något super-väder denna vecka heller...

I början på veckan hade jag jättesvårt för att somna på kvällarna och har därför varit riktigt trött på dagarna. Då är det skönt att få sova en extra timme på torsdagen och kunna jobba hemifrån!

Vi har börjat med ett nytt faktureringssystem på åkeriet och förra torsdagen var första gången vi fakturerade i det. Eftersom det var helt nytt för mig och inte riktigt likt det vi har använt tidigare blev det mycket trassel och krångel och det tog dubbelt så lång tid som vanligt att fakturera.

Men i torsdags passade jag på efter mitt vanliga jobb att ringa lite support så att jag fick hjälp med de grejer jag hade problem med. Och allting löste sig och jag fick svar på lite frågor jag hade och på kvällen gick sedan faktureringen mycket smidigare!

Jag fick också gått igenom alla artiklar och lagt upp dem som de skulle vara och nu har jag en kundlista med 745 kunder som ska gås igenom. Jag är på kund nummer 254 nu, så "bara" 491 st kvar:). Tur att det inte är något bra väder idag, så att man kan sitta inomhus med gott samvete,

Igår hade vi gruppdag med vår grupp på jobbet och då började vi med ett spinningpass. Så jäkla gött det var att köra skiten ut sig! Efter fem minuter började svetten att droppa på golvet och när vi var klara var hela håret så blött att det droppade från det också. Super-svettare I am!

Så nu är jag igång igen! Har lagt Göteborgsvarvet bakom mig. Vet dock fortfarande inte hur jag ställer mig till framtiden när det gäller löpningen, men det är väl bara till att springa lite och se hur det känns. Ta en runda med bästa vovven och bara njuta. Kanske kommer suget efter att springa lopp tillbaka igen. Den som lever får se!

Min vackra löpar-kompis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar