Sidor

fredag 3 oktober 2014

Lite före- och efterbilder!

Idag kom jag hem tidigt från jobbet. Körde om bäst Årnäs Kött och köpte lite mat till kvällen. När jag kom hem tog jag med mig Selma ut för att fota lite bilder på gården med det "nya" huset.

Det var lite grått ute idag så jag fick inte riktigt till skärpan som jag ville, men såhär blev det iaf..
Min fina gård idag!



Min fina gård före renoveringen av bostadshuset

Ur en annan vinkel..

Självklart går man inte till skogen utan svamppåse..
Gottigheter till kvällen..
Selma fick springa lös och göra sig av med energi. Hon har den senaste tiden varit väldigt stissig och lite jobbig, faktiskt. Men det är klart, vi har ju inte varit ute och sprungit på ett bra tag...

Jag klättrade upp i jakttornet och tog denna bild:
Ett annat hus... 
Inte riktigt nöjd med skärpan i den bilden, men som jämförelse på hur det såg ut tidigare slänger jag in den här bilden...


Lite annan vinkel, men ändå samma hus före renovering...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar