Sidor

fredag 11 mars 2011

Jobb hemifrån idag!

Idag jobbar jag hemifrån eftersom min kära hovis kommer på besök. Bosse har redan lyckats ta av sig 3 av 4 skor, så det är verkligen hög tid att de får nya skor.
Det bästa med att jobba hemifrån är att man får så mycket mer gjort eftersom det inte finns några kollegor i närheten som kan komma och avbryta det man håller på med. Det är verkligen fantastiskt att ha den möjligheten, t.ex. om hovslagare eller veterinär behöver komma på besök, då slipper man halka efter så mycket för att man är borta från jobbet.
Nu hoppas jag att det ska bli lite varmare så att jag får tid till att rida igång mina kära hästar igen.
Igår kväll hade vi lite mys i boxarna när jag var ute och fyllde på vatten till dem. Jag tog pälsskrapan och drog bort en massa päls och ojojoj så skönt de tyckte att det var! Näsorna var så långa som det gick att få dem och de bara stod o njöt:).

1 kommentar: