Sidor

lördag 19 mars 2011

Fixat allt! (nästan)

Igår gick jag lite tidigare från jobbet och åkte till Byggmax i Halmstad och köpte innertak där. På vägen hem svängde jag inom en butik i Falkenberg som hade 25% rabatt på tapeter och köpte tapeter till mitt nya kontor. Så nu är allt fixat! Eller förresten, en sak kvar... Vi ska utöka antalet elkontakter när vi ändå har rivit ner allt. Kan vara bra att ha mer än ett uttag i ett sådant rum. Dessutom vill jag ha uttag ovanför fönstret till fönsterlampor så att man kan hänga upp det där.
Idag får vi se vad vi orkar göra. Vi ska på fest ikväll (och jag är inte alls upplagd för det, vill hellre sitta hemma o kolla på Global Champions Tour...) så vi hinner nog inte göra så mycket idag och imorn lär jag väl inte få något gjort...

2 kommentarer:

  1. Tips!!
    Vi tyckte vi satte massa kontakter men sätt mer... Man får aldrig för mycke av kontakter...

    SvaraRadera
  2. Men kära syster - vad osocial du är :-O
    Undras om det ligger i släkten....
    /inger

    SvaraRadera