Sidor

tisdag 29 mars 2011

Halfway...

Japp, nu är halva denna arbetsveckan avklarad för min del! Känns skönt!
Sommartid i all ära, jag älskar verkligen den, men den här första veckan är lite jobbig... Eftersom jag normalt sett går upp halv sex så blir det ju halv fem nu och det är verkligen alldeles för tidigt! Men det har nog rättat till sig till nästa vecka!
På fredag är jag ledig för då ska mina syskon och jag ha bouppteckning efter pappa och urnsättning. Sedan ska vi röja lite i huset på lördag. Det känns som ett avslut på det hela och det ska bli skönt!
Nästa fredag skulle pappa ha fyllt år så då får jag åka och sätta blommor på graven. Känns verkligen konstigt! Vi har nästan alltid firat våra födelsedagar ihop eftersom vi fyller år dagarna efter varandra så det kommer verkligen att kännas tomt...

2 kommentarer:

  1. Känner också av omställningen, jag som precis börjat komma upp i tid igen

    SvaraRadera
  2. Vi hade det när vi gjorde om i sovrummet, jättesmidigt! Men vi hittade inga som passade i kök nu när vi kollade som var easy up, så det fick bli såna här:)

    SvaraRadera