Sidor

torsdag 20 juli 2017

Jobb och sol

Idag kom vi upp i någorlunda tid och kunde äntligen göra klart den del av trädgårdsprojektet som omfattar utläggning av grus. Jag har faktiskt lyckats ta en bild på hur det såg ut i våras.Här är den:


Idag ser det ut såhär:

Lite skillnad...
Vi jobbade på och till sist var vi äntligen klara så att jag kunde lägga mig i solsängen och äntligen njuta av sommarvädret!

Sol och njutning!
Det varade dock inte länge, utan vid ett-tiden fick jag ge mig iväg och hämta Magnus i Björkäng där han lämnat lastbilen för lite service. Bra, då kan han inte köra mer nu när det är semester...

Efter att jag hade hämtat honom åkte vi till åkeriet och fakturerade.Hoppas att det blir lite semester på det också nu!

När jag kom hem tog jag ut dynorna och satte mig för att njuta i solen med en kopp te. Det var dock lite väl varmt och jag gick istället in för att fixa lite inför imorgon. Vi upptäckte att vi saknade lite grejer och fick åka och handla igen.

Efter det blev det äntligen lite avkoppling på altanen med kvällsmat och lite god dryck.

Sommar och sol och god mat
Magnus och jag och vovvarna satt där i solen på altanen och njöt av sommaren. Medvetna om att det imorgon blir betydligt sämre väder... Men vad gör det när man får en taxkram...?

Mystaxen och jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar