Sidor

tisdag 22 mars 2016

Anmäld!

I söndags öppnade anmälan till Vasaloppets vintervecka. Jag lyckades knycka en plats åt Älsklingen. Han är sugen på att göra ett nytt försök. Så himla kul!

Själv tyckte jag ju att Tjejvasan var grymt kul och jag vill gärna göra om den. Så jag kunde inte låta bli...


Det blir alltså repris nästa år! Så kul! Dessutom såg jag att det på jobbet ska dras igång ett gäng som vill göra Tjejklassikern. Det ska hållas ett informationsmöte om detta om några veckor, så då får jag veta mer vad det handlar om. Men än så länge så ser det ut som att de kommer att ordna resor, boende och träning inför de olika grenarna, vilket kan vara kul ifall det funkar rent praktiskt. Annars får jag väl se ifall någon följer med mig nästa år också...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar