Sidor

torsdag 22 februari 2024

Aktiv vecka!

Redan torsdag och jag kan konstatera att jag har varit aktiv varje dag denna vecka! Så nöjd jag är med det!

Igår red jag Compis en runda efter jobbet. Hann med en rätt bra runda innan det blev mörkt. Vi var tillbaka strax efter kl 18 och det behövdes ingen pannlampa. Så gött!

Idag har det varit ännu en intensiv dag på jobbet. En hel del tråkiga saker att ta hand om men när jag gick hem kände jag ändå att de positiva övervägde.

Det känns som om jag har kommit in i rytmen nu, mina tidiga morgnar och mina aktiva kvällar. Fin känsla!

Ikväll tvingade jag med Magnus ut på en vovvepromenad. Vi lyssnade på nattugglorna som hoade nästa oavbrutet, så mysigt!

Efter promenaden blev det en ordentlig cykelrunda på Zwift. Hade bestämt mig för att köra en timme och det gjorde jag. Benen kändes starka även idag, jag hängde på ett gäng rätt snabba grabbar ett tag. Enligt Garmin körde jag 49 minuter i zonen tröskelträning och närmare 6 minuter högintensiv, så det var ett ganska tufft pass även om jag inte direkt kände att jag tog ut mig. Jag börjar nog få cykelben och det börjar bli riktigt kul att cykla. Jag ser så fram emot att komma ut och cykla till våren på pigga ben!


Veckomålet nått för första gången i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar