Sidor

måndag 16 maj 2016

Tillbaka till löpningen...

Jag har skrivit det förut, jag skriver det igen; nu SKA jag hitta tillbaka till löpningen!

Efter det något tråkiga träningspasset med hästskrället så tog jag med mig en något positivare individ på en löprunda. Någon som alltid är glad när vi ska springa, nämligen Selma!

Jag börjar nu om IGEN! Korta, lugna rundor, med mål att springa en mil igen. Det kändes faktiskt inte så tungt idag. Jag sprang i t-shirt, vilket kanske var i kallaste laget, men skönt när jag väl fick upp värmen. 4 km stod i planen idag och det känns ju väldigt enkelt. Kort.Överkomligt. Som en bra början. Jag ser redan fram emot att få springa snabbare och springa intervaller. Hitta löparformen igen!

Det kommer nog, tids nog, bara jag klarar att hålla ihop det här nu! Det är ju faktiskt bara till att fråga Selma om vi ska springa, så får jag ju alltid ett positivt svar:).


Gladaste löparsällskapet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar