Sidor

torsdag 3 februari 2011

Kommentera mera!

Jag har fått vissa påpekanden om att folk inte riktigt förstår hur de ska göra när de vill kommentera i den här bloggen. Det är väl det enda jag inte är nöjd med här på Blogspot, kommentarsfältet. Men jag tänkte att jag få göra en liten instruktion, så blir det lättare för er, mina kära läsare.


Först klickar man på kommentarer om inte rutan redan finns längst ner i inlägget.
Sedan skriver man in sitt meddelande och klickar på rullpanelen bredvid "Kommentera som".
Av de alternativ som kommer upp väljer man "namn/webadress". Och då kommer denna ruta upp: 

Där skriver man sitt namn i namnrutan och har man ingen webadress lämnar man den rutan tom.
Sedan är det bara till att trycka "fortsätt" och så ser jag precis vem som kommenterat:)





2 kommentarer:

  1. Nu har jag försökt hur många gånger som helst och ger snart upp =(((

    SvaraRadera